sobota 3. listopadu 2012

Sbohem, Památníku

Konkurz na postdoktorské místo analytické scholastiky jsem v Českých Budějovicích vyhrál. Mám z toho radost, zároveň to ale beru jako velký závazek a výzvu. Konec s aktivitami, které mě rozptylovaly a vzhůru do intelektuální práce! Po mnoha letech opouštím svou práci v Památníku Hartmanice. Mnohé jsem se naučil, s kolegy jsme dobře vycházeli a zorganizovali jsme desítky kulturních akcí. Ve volném čase jsem dokonce mohl občas pracovat na přípravě na výuku či na nějaké publikaci. Hlouběji jsem se seznámil s židovstvím. Práce byla poměrně dobře finančně hodnocená. Za to vše jsem vděčný. Nyní je ale čas jít dál.

1 komentář:

  1. Gratuluji! (Ovšem přesvědčeni, že to dostaneš, jsme asi byli všichni :-)

    OdpovědětVymazat

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou2012.blogspot.com