úterý 3. července 2012

Norsko 0-1

V souvislosti s mou zkušeností s výukou pedagogů mateřských školek a s mým zájmem o filosofii s dětmi (a patrně především na doporučení mých kolegů na TF JČU) jsem byl  pozván jako hostující přednášející dějin filosofie pro Letní filosofický kurz pořadaný Beate Børresen (viz 18.05.2010) na Oslo and Akershus University College of Applied Sciences.

Cesta do Norska byla poměrně náročná. Moje letenka byla dvakrát zrušena (prý kvůli bankrotu letecké společnosti), takze nakonec můj let směřoval z Prahy do Stockholmu, ze Stockholmu do Kodaně a konečně z Kodaně do Osla. Tedy něco jako "do Osla" protože ve skutečnosti jsme kolem 10.30 pristali v Sandesfjordu, ktery je od centra Osla vzdalen asi 120 km. Do Osla jsem autobusem dorazil až někdy kolem 1.30. Nicmene dorazil.

Cestu jsem tedy psychicky zvládl, velkou pomocí mi byla to, že jsem se začetl do vynikající knihy Mortimera Adlera How to Read a Book .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou2012.blogspot.com